مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: تا تاریخ ۲۶ تیرماه امسال بیش از ۶۶ هزار تن گندم از کشاورزان استان زنجان خریداری شده است.

صمدی گفت: از ۲۸ خرداد تا پایان روز ۲۶ تیرماه امسال بیش از سه هزار و ۴۵۶ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال از بهای گندم خریداری شده به حساب کشاورزان استان زنجان واریز شد.

او می گوید: تا پایان ۲۶ تیرماه جاری بیش از ۶۶ هزار تن گندم از کشاورزان استان زنجان خریداری شده است.

به گفته مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان در سال زراعی ۱۴۰۱ خرید گندم تضمینی در ۲۷ مرکز فعال ملکی و خصوصی با ۱۱۵ هزار ریال خریداری شده است.

او گفت: محموله‌های گندم تحویلی گندم کاران افزایش داشته و تاکنون ۹ هزار و ۵۷۸ محموله محصول استراتژیک گندم به صورت تضمینی خریداری شده است.

صمدی می گوید: بهای قابل پرداخت به کشاورزان برای این میزان گندم خریداری شده بیش از هفت هزار و ۵۵۰ میلیارد و ۱۹ میلیون ریال است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از سه هزار و ۴۵۶ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال آن پرداخت شده و بقیه طلب در روز‌های آتی و تامین منابع از سوی شرکت بازرگانی دولتی به حساب گندمکاران واریز خواهد شد.

او می گوید: پس از تحویل گندم به مراکز خرید و ثبت اسناد مربوطه فایل پرداخت وجه به بانک کشاورزی ارسال و بعد از طی مرحل اداری به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.