پنجشنبه و جمعه میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی کارگران اراک برگزار می‌شود.

در راستای سفر رئیس جمهور به استان مرکزی در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ تیر میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی کارگران اراک با حضور ادارت کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، بهزیستی، فنی و حرفه‌ای و صندوق بازنشستگی استان تشکیل می‌شود.

امیدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکزی در این زمینه توضیحاتی به شرح زیر بیان کرد.

در میز ارتباطات مردمی، معاونین و نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران منتخب این وزارتخانه به مدت دو روز در روز‌های ۳۰ و ۳۱ تیر ساعت ۸ صبح لغایت ۸ شب در محل مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهرستان اراک حضور خواهند داشت و پاسخگوی مردم شریف استان خواهند بود.

مردم و متقاضیان ارتباط با دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت ارائه درخواست‌های خود در حوزه تعاون، کار ورفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، بهزیستی، فنی و حرفه‌ای، صندوق بازنشستگی وسایر دستگا‌های تابعه می‌توانند طی این مدت با مراجعه به میز خدمت این مجموعه، مشکلات خود را با نمایندگان این وزارتخانه مطرح نمایند.

میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متشکل از ۲۲ میز خدمت بوده و آماده پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در استان مرکزی می‌باشد.

میز خدمت تعاون، کار و رفاه سفر رئیس جمهور به استان مرکزی تشکیل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.