رادیو غازیان پس از‌ چهار ماه توقف، نشرات خود را از سر گرفت

مسئولان رادیو محلی غازیان در ولایت تخار از مسئولان انجمن ژورنالیستان آزاد افغانستان خواسته اند تا در رفع مشکلات اقتصادیشان همکاری نمایند.

رادیو غازیان پس از‌ چهار ماه توقف، نشرات خود را از سر گرفت.رادیو غازیان از جمله رسانه های محلی ولایت تخار در شمال‌شرق کشور که چندی به این سو به دلیل مشکلات اقتصادی، نشراتش را متوقف نموده بود، سرانجام پس ۴ ماه امروز دوباره به فعالیت نشراتی اش آغاز کرد.

مسئولان رادیو محلی غازیان در ولایت تخار از مسئولان و نهاد های حامی رسانه ها به خصوص انجمن ژورنالیستان آزاد افغانستان خواسته اند تا در رفع مشکلات اقتصادیشان همکاری نمایند.

حجت الله مجددی رئیس انجمن ژورنالیستان افغانستان میگوید، AIJA به عنوان نهاد حامی و پشتیبان رسانه ها و ژورنالیستان همواره تلاش و دادخواهی کرده است تا حمایت نهاد های بین المللی حامی آزادی بیان را در حمایت اقتصادی از رسانه ها و خبرنگاران در افغانستان جلب نماید.

به اساس یافته های انجمن ژورنالیستان آزاد افغانستان پس از حاکمیت طالبان در افغانستان، ۱۲ رسانه نشراتش را از سر گرفته است.

در حال حاضر از جمله ۵۵۶ رسانه در افغانستان ۲۱۸ رسانه به دلیل مشکلات اقتصادی مسدود بوده و بیش از ۷ هزار کارمند رسانه ای کار خود را از دست داده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار