امام جمعه نهاوند گفت: بزرگ‌ترین ضعف جلسات شورای فرهنگ عمومی این است که مصوباتش ضمانت اجرایی ندارد و برای این مهم باید اقدامی جدی صورت بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه‌ی شهرستان گفت: رسانه‌ها برای جذب مردم علی الخصوص نوجوانان و جوانان به نماز جمعه نقش موثری دارند.

او گفت: برای اطلاع رسانی و تبلیغ برنامه‌های ستاد نماز جمعه، امید ما به مردم و حضور آن‌ها در نماز جمعه است و در این زمینه دستمان خالی و امکانات خاصی نداریم و شما اصحاب رسانه می‌توانید در این امر مهم ستاد نماز جمعه را همراهی کنید.


این دیدار به مناسبت برگزاری اقامه اولین نماز جمعه همچنین سالروز عملیات مرصاد و هفته خبرنگار با حضور خبرنگاران نهاوندی برگزار شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند گفت: مردم نهاوند علی رغم رشادت‌ها، سابقه تاریخی و دادن هزینه بابت نظام و انقلاب اسلامی به حقشان نرسیده و شهرستان آنچنان که باید توسعه نیافته است.

امام جمعه نهاوند گفت: در سال‌های گذشته هر مسئول و نماینده‌ای که در شهرستان بوده ساخت سد گرین و توسعه راه‌های مواصلاتی شهرستان را دستاورد‌های تبلیغاتی خود می‌کند و به نتیجه هم نخواهد رسید چرا که بالا دستی‌ها کمک و حمایت نمی‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی گفت: از تغییرات جدید دولت در شهرستان چندان راضی نیستم، اما باید وحدت و رفاقت را بین مسولین ارشد شهرستان تقویت کرد چرا که دود این اختلاف‌ها به چشم مردم می‌رود.

او گفت: نیاز است در آستانه‌ی سفر ریاست جمهوری به استان وضعیت سرپرستی‌ها مدیران ادارات در شهرستان تعیین تکلیف شود و مهترین کمبود‌ها و مشکلات شهرستان به گوش مقامات رسیده شود.

امام جمعه نهاوند گفت: عدم سیستم سرمایشی بیمارستان قدوسی موجب رنج بیماران شده و از مسئولین می‌خواهیم که نسبت به رفع این مشکل در فصل گرما اقدام لازم را در اسرع وقت انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.