مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امسال نیز طبق سال‌های گذشته آمادگی مشارکت در اجرای مسابقات رقابتی بین جامعه خبری را داریم.

علی حقیقی گفت: آماده برگزاری برنامه باشکوه و مهیج ورزشی برای خبرنگاران در گرامیداشت "هفته خبرنگار" در این استان هستیم.

او گفت: از نقد منصفانه و آگاهانه رسانه‌ها استقبال می‌کنیم چرا که راهگشای بسیاری از مسائل و رفع کاستی‌ها است.

امروز نشست هیات رئیسه با خانه مطبوعات همدان برگزار شد.

حقیقی در ادامه گفت: خبرنگاران بازوان توانمند دستگاه ورزش در رشد و تعالی حوزه‌های ورزشی و جوانان هستند و انتظار داریم در مسیر موفقیت و افتخارآفرینی ورزش استان به ما کمک کنند.

او برجسته‌سازی افتخارات مهم ورزش و جوانان استان در رسانه‌ها را انگیزه‌ای برای قهرمانان، مفاخر ورزشی و خانواده بزرگ ورزش برای کسب موفقیت‌های بیشتر بیان کرد.

حقیقی گفت: رسانه‌ها می‌توانند با بازتاب خبری مناسب از موفقیت قهرمانان ورزشی و نخبه‌های جوان، انگیزه خوبی در آن‌ها برای تداوم این پیشرفت داشته باشند.

به گفته او؛ رسانه‌ها بازوان پرتوان در کنار مدیریت دستگاه ورزش در یپشبرد اهداف عالی و کلان در رسیدن به جایگاه‌های برتر ملی و فراملی محسوب می‌شوند و اعتقاد ویژه به تاثیرگذاری و کارکرد رسانه‌ها دارم.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان هم گفت: ۵۰۰ خبرنگار در رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری استان مشغول کار و تلاش هستند و همدان از استان‌های بسیار فعال و موفق در حوزه خبرنگاران ورزشی است.

محمدرضا خوش گفتار گفت: برنامه‌های هفته خبرنگار با توجه فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) از ابتدای مردادماه برگزار می‌شودهمچنین برگزاری برنامه‌های ورزشی را مدنظر داریم که البته نیازمند به حمایت و تعامل دستگاه ورزش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.