ریزش دیواره پل افتتاح نشده در فریدونکنار + فیلم

بخش‌هایی از دیواره پل کمربندی فریدونکنار قبل از افتتاحیه فرو ریخت.

کوروش ابراهیم زاده گرجی فرماندار فریدونکنار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران گفت: در هنگام ساخت پل زمانی که خاک را می‌کوبیدند بخشی از دیواره پل به سمت بیرون متمایل شده بود و پیمانکار برای اینکه این مشکل را حل کند تلاش کرد این بلوک‌ها را اصلاح ساختاری کند که دیواره فروریخت.

او این اتفاق را ناشی از اشتباه پیمانکار دانست و گفت: کارشناسان فنی راه و شهرسازی اعلام کردند این دیواره فقط جنبه حفاظت از عدم ریزش خاک و زیبایی بدنه پل دارد و اشکال ایمنی ندارد اما با توجه به اینکه قسمت تخریب شده وسط پل و زیر ناحیه‌ای قرار دارد که پل روی آن بنا شده است این موضوع خطرناک است و پیمانکار باید فکر اساسی کند.

فرماندار فریدونکنار گفت: این پل توسط راه و شهرسازی دارد ساخته می شود و هنوز آماده بهره برداری نشده است.

ابراهیم زاده گرجی گفت: در روز‌های اول حضورم در فرمانداری برخی‌ها اعلام کرده بودند که این پل آماده بهره برداری بود و افتتاح نکردن آن یک بازی سیاسی است اما همان موقع هم چند مرتبه اعلام کردیم که این پل نقص فنی دارد.

او گفت: حتی برای افتتاح این پل هم تاریخی را اعلام کردند که کارشناسان فنی فرمانداری اعلام کردند این پل نقص ایمنی دارد و تا زمانی که این نقص‌ها رفع نشود قابل بهره برداری نیست.

فرماندار فریدونکنار گفت: مسئولان راه و شهرسازی به استانداری گفتند که در فاصله دو عید قربان و غدیر امسال نواقص پل را برطرف و آماده بهره برداری می‌کنند اما وقتی نظرات کارشناسان فنی فرمانداری را به استاندرای اعلام کردیم این افتتاحیه به تعویق افتاد.

ابراهیم زاده گرجی گفت: این پل موارد کوچک دیگری نیز دارد که پیمانکار موظف است آن را اصلاح کند و تا زمانی که همه این موارد برطرف نشود این پل افتتاح نخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.