مصباح:

رقابت باعث پیشرفت سینما می شود

یک تهیه کننده گفت: جشنواره‌های فیلم با نگاه حرفه‌ای آثار ارزشمند سینمای ایران را وارد رقابت می‌کنند و درنهایت شاهد پیشرفت سینما خواهیم بود.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «یدو» که از جمله آثار راه‌یافته به جشنواره فیلم شهر است گفت: جشنواره‌هایی مثل جشنواره فیلم شهر با نگاه حرفه‌ای آثار ارزشمند سینمای ایران را وارد رقابت می‌کنند، درنهایت شاهد پیشرفت سینما خواهیم بود.

به گفته محمدرضا مصباح، فیلم «یدو» یک فیلم خانوادگی با یک متن دفاع مقدسی است که مخاطب بزرگسال و نوجوان را به خود جلب می‌کند.  این فیلم تلاش کرده خیلی راحت و بدون لکنت به مسائلی بپردازد که در حوزه دفاع مقدس چندان به آن‌ها پرداخته نشده است.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «یدو» درباره جشنواره فیلم شهر نیز گفت: خوشبختانه جشنواره امسال با جدیت و نظم بیشتری در حال برگزاری است و شاهد تغییرات جدی و بنیادین در آن هستیم. تصورم این است که اگر جشنواره‌های این‌چنینی با نگاه کاملا مستقل،تخصصی و حرفه‌ای آثار ارزشمند سینمای ایران را وارد رقابت کنند، درنهایت شاهد پیشرفت سینما خواهیم بود.

او گفت: امیدواریم جشنواره فیلم شهر همانطور که تاکنون استقلال خود را حفظ کرده است، پس از این هم مسیر خود را پرقوت ادامه دهد وهمواره شاهد جشنواره‌ای مستقل و کارشناسانه باشیم که به تعالی سینما کمک می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار