وزیر کشور در سفر به شازند:

دولت سیزدهم خود را متعهد میداند نیاز‌های مردم را دنبال کند

وحیدی در جلسه شورای اداری شازند گفت: دولت سیزدهم خود را متعهد میداند که در خدمت مردم باشد.

احمد وحیدی وزیر کشور که در راستای سفر هیئت دولت به استان مرکزی به شهرستان شازند سفر کرده در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: دولت سیزدهم خود را متعهد میداند که در خدمت مردم باشد و خواسته و نیاز‌های مردم را دنبال کند و امیدواریم این موارد به خوبی در سطح شهرستان احصا شود.

وزیر کشور با اشاره به موضوعات مطرح شده از سوی مردم در خصوص زمین و وقف و کارخانه قند شازند و ... گفت: احتمالا دیگر نتوان کارخانه قند شازند را بازسازی و احیا کرد، اما امیدواریم با همراهی بنیاد مستضعفان در این خصوص به نتیجه برسیم.

وحیدی می‌گوید: مقرر شد با منابعی که اختصاص پیدا می‌کند به روستا‌های که فاقد آب هستند آبرسانی شود که امیدواریم بخشی امسال و بخشی در سال آینده محقق شود و منابع برای سیستم فاصلاب به ویژه در ۲ شهر شازند و آستانه پیش بینی شده که این مشکل رفع شود.

به گفته وزیر کشور بیمارستان به عنوان مطالبه مردم شازند جزو مصوبات سفر است و پتروشیمی انجام این کار را تقبل کرده است و مشکلاتی در حوزه راه سراسری شمال و جنوب در این جلسه مطرح شد که این راه باید فعال شود و وزارت راه این مهم را پیگیری خواهند کرد.

وحیدی در خصوص الحاق دریاچه کوکبیه به شهر شازند هم گفت: در این خصوص با وزارت راه صحبت خواهیم خواهیم کرد تا این دریاچه به شهرداری واگذار شود و امیدواریم مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد و مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

وحیدی در خصوص صنایع تبدیلی هم گفت: در برخی روستا‌ها در خصوص صنایع تبدیلی اعلام آمادگی داشتند و تصور مردم این بود که از نظر محیط زیست اشکال دارد که مقرر شد تحت نظارت فرماندار مشکلات در این حوزه رفع شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه مشکلات دیگری در سایر حوزه‌ها مطرح شد که امیدواریم تمام مسائل دنبال شود و مردم شهرستان شازند با این محیط زیبا و مردمانی متعهد و انقلابی و داشتن بیش از ۵۰۰ شهید و حضور ۹۲ درصدی در انتخابات، به مطالبه خود برسند و بخشی از خواسته‌های آن‌ها برآورده شود.

وحیدی گفت: در سفر پیش یینی شده هیات دولت به استان مرکزی، ۱۱ هزار میلیارد ریال برای کمک به پروژه‌های مختلف و ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات پیش بینی شده و به منظور پروژه‌های اختصاصی شهرستان شازند بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان شازند مصوب شده البته از سهمیه کلی استان به موضوعات مختلف شهرستان داده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.