امام جمعه خرم‌آباد گفت: امامان جمعه با بیان مسایل روز جامعه و احکام دینی نقش مهم و ارزشمندی در هدایت اقشار مختلف جامعه دارند.

 حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اهمیت برگزاری نمازجمعه اظهار داشت: اکنون در ۹۰۰ شهر کشور نماز جمعه برگزار می‌شود و در باب اهمیت برگزاری نمازجمعه سوره جمعه نازل شده است.

او با اشاره به اینکه ائمه جمعه در چنین جایگاه مهمی انجام وظیفه می‌کنند گفت: اعضای ستاد نمازجمعه و مسئولین نقش مفید و ارزشمندی در برگزاری این فریضه مهم دارند و در طول سال‌ها برقراری نماز جمعه در تمامی هفته‌ها در گرما و سرما نقش آفرینی می‌کنند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به پنجم مردادماه سالروز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد ادامه داد: جمهوری اسلامی قطعنامه ۵۹۸ را پذیرفت، اما خوی فزون طلبی صدام و حمایت آمریکا همچنین منافقین کوردل آنان را وادار کرد تا دوباره به مرز‌های ایران اسلامی حمله کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: دشمن در این حمله از سوی رزمندگان اسلام، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، نیرو‌های مردمی ضربه سهمگینی خورد و توان نظامی منافقین در این عملیات نابود شد.

به گفته او ۷۰ نفر از شهدای عملیات مرصاد مربوط به استان لرستان می‌باشد مردانی که در آخرین عملیات جنگی برگ درخشانی به تاریخ انقلاب اسلامی افزودند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.