فرماندار شهرستان لنده گفت: امسال ۲۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی لنده اختصاص یافته است.

جلال دانش در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان، گفت: در سال ۱۴۰۱ اعتبارات اختصاص داده شده از محل سفر ریاست جمهوری به استان هشتصد میلیارد ریال، از محل سفر ریاست بنیاد مستضعفان کشور نهصد میلیارد ریال و از محل کمیته برنامه نامه ریزی استانی چهارصد و ۶۰ میلیارد ریال به شهرستان لنده تخصیص یافته است.
 
او با بیان اینکه باتوجه به مشکلات حوزه آب و فاضلاب بخشی از هزینه‌ها برای رفع مشکلات حوزه آب آشامیدنی و اصلاح شبکه آب شهری تخصیص یافته است می گوید: در حوزه خدمات شهری نیز با تفاهم نامه با بنیاد علوی نیز ١۰٠ میلیارد ریال تخصیص یافته است.
 
به گفته فرماندار لنده، در حوزه راه نیز توجه ویژه‌ای به جاده لنده_تراب شده است و در حوزه کشاورزی نیز اعتبارات خوبی تخصیص‌ داده شده است.
 
او گفت: اعتبارات لنده در سال ١۴٠١ در ٢۶ فصل و برای ٣٣ دستگاه اداری و بیش از ٩۵طرح تخصیص یافته است که نسبت به پارسال ١۶ درصد افزایش یافته است.
 
امام جمعه شهر لنده هم در این نشست می گوید: توجه به بحث اعتبارات و هزینه کردن آن در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان یک اصل مهم است که باید اجرایی شود.
 
حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل با اشاره به اینکه برخی در فضای مجازی به ناحق برخی دیگر را نکوهش و انتقاد می کنند که این کار شایسته نیست گفت: آموزه‌های دینی ما حمایت از حاکمان دینی را حق مسلم می‌دانند و در حوزه نقد نیز باید حریم و حرمت‌ها حفظ شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.