برگزاری سیزدهمین المپیاد ورزشی عملیاتی آتش نشانان کشور در تبریز

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: تمهیدات لازم برای انجام المپیاد ورزشی عملیاتی آتش‌نشانان انجام شده و این رخداد ملی شهریور ماه امسال در تبربز برگزار می‌شود.

آتش پاد  زبردست با اشاره به انجام مراحل مقدماتی شامل تشکیل تیم‌های داوری و اکیپ‌های اجرایی، بررسی و موقعیت یابی مکان‌های برگزاری مسابقات و تعامل با ادارات و نهاد‌های مرتبط از اهتمام ویژه شهردار تبریز به این دوره و حمایت قاطع وی در تجهیز، انجام خدمت و ماموریت و پیشرفت آتش نشانی تبریز قدردانی کرد.

وی همچنین به تشریح توافقات انجام یافته در نشست مشترک با مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی پرداخت و گفت: خوشبختانه نگاه ۲ مجموعه آتش نشانی تبریز و اداره کل ورزش و جوانان در این حوزه همسو و همراستاست و شیوه‌های تعامل و نحوه همکاری ۲ مجموعه در نشست مشترک بررسی شده و به لطف الهی و با هماهنگی و همکاری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی شاهد برگزاری یک المپیاد ماندگار در تبریز خواهیم بود.

وی استفاده از تیم‌های تخصصی داوری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در بخش‌های عمومی سیزدهمین المپیاد ورزشی عملیاتی آتش نشانان کشور برمبنای آخرین متد‌های داوری در سطح ملی و بین المللی را یکی از عوامل موثر در سطح مسابقات برشمرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز اظهار کرد: این المپیاد در چهار بخش: آبرسانی با پمپ، دو یکصد متر با مانع، دو چهار در صد متر امدادی و چالش ویژه آتش نشانان (fcc) طی روز‌های ۵ تا ۸ شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.