معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به گسترش دوباره ویروس کرونا، مراسم‌های جشن و عروسی با یک دوم ظرفیت تالار‌ها برگزار می شود.

آقای حسین‌میرزایی گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا، استفاده از ماسک در تمامی ادارات چهارمحال و بختیاری استان اجباری است و مراسم‌های جشن و عروسی با یک دوم ظرفیت تالار‌ها و در فضای باز برگزار شود.

وی افزود: دو هفته از شکل‌گیری موج هفتم در استان می‌گذرد و چهار شهرستان در وضعیت قرمز، یک شهرستان در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای تعطیلی بازار نداریم، اما اگر دستورالعمل‌ها رعایت نشود و سلامت مردم به خطر بیفتد محدودیت‌های جدیدی اعمال می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: مسئولان مربوطه از فرصت باقی مانده بهترین استفاده را داشته باشند و الزامات حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌ها را فراهم کنند.

حسین‌میرزایی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم‌های عزاداری ماه محرم و صفر تصریح کرد: توصیه می‌شود این مراسم‌ها در فضای باز برگزار شود و دستگاه‌هایی نظیر آموزش و پرورش و ورزش و جوانان مکان‌های مناسب را در اختیار هیئت‌ها قرار دهند.

وی، اقناع‌سازی و آگاهی‌رسانی را مهمترین عامل برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم دانست و گفت: رسانه‌ها در این خصوص می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

حسین‌میرزایی با قدردانی از تلاش کادر بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا و خدمات‌رسانی به مردم، افزود: در برخی مطب‌های پزشکی دستورالعمل‌های بهداشتی به خوبی رعایت نمی‌شود که در این رابطه تذاکر داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار