سهمیه آرد واحد‌های نانوایی که خودسرانه تعطیل کنند ۳ روز کم شود.

قاسم عزیززاده گرجی فرماندار ویژه شهرستان بابل در کارگروه آرد و نان شهرستان گفت: بخش عمده صف‌های طولانی به دلیل تعطیلی خودسرانه برخی نانوایی‌ها است و فقط دیروز و در شیفت بعد از ظهر ۲۸ نانوایی در شهر بابل تعطیل بودند.

او افزود: متاسفانه فرقی بین کسی که تعطیلی خودسرانه دارد و کسی که متعهد است، نیست و اینکه ۱۰ روز یک واحد خبازی تعطیل شود، بسیار اسف‌بار است.

فرماندار ویژه شهرستان بابل ادامه داد: در روستا‌ها اگر تک نانوایی بصورت خودسرانه تعطیل کنند، تعزیرات حداکثر جریمه را در نظر بگیرد.

عزیززاده گرجی گفت: فروش نان با قیمت جدیدی که در فضای مجازی منتشر شده تخلف است، زیرا هنوز قیمت جدید به تایید استاندار نرسیده و ابلاغ نشده است

او افزود: قیمت نان همان قیمت قدیم است و هر نانوایی که نان را با قیمت جدیدی که در فضای مجازی منتشر شده بفروش برساند تخلف کرده است.

فرماندار ویژه شهرستان بابل خواستار نظارت بیشتر دهیاران و بخشداران بر فعالیت خبازان شد و گفت: دهیار و اعضای شورای روستا اگر در وظایف خود اهمال کنند، به شورای حل اختلاف معرفی می‌شوند تا با آن‌ها برخورد خواهد شد

عزیززاده گرجی ادامه داد: از امروز این تخلفات به‌عنوان ترک فعل به قوه قضاییه گزارش می‌شود و با دادستان نیز هماهنگ می‌شود تا هر دستگاهی که در موضوع نان کوتاهی کند، برخورد قضایی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
آقای مخبر معاون رییس جمهور با سلام لطفا توان ثابت نگه داشتن قیمت کالا اساسی را ندارید به مردم قول نده نان 1000تومانی در روز جاری در شهرستان ساری 300تومان در نانوایی گران شده یعنی نان 1000تومانی1300تومان شده و رایانه کالا اساسی در حدد ضروری برای همه ای مردم ایران میباشد لطفا به قانون اساسی مراجعه نماید در دوران جنگ توسط تمام کشور تحریم بودیم و داخل کشور کمترین امکانات را دا شتیم این همه تورم نداشتیم و سهمیه کوپن برای تمام مردم ایران بوده ؟