جلسه هم اندیشی اعضای گروه‌های فوق تخصصی با معاونت آموزشی وزارت بهداشت برگزار شد و میثاق نامه‌ تعهد به امضاء رسید.

جلسه هم اندیشی دبیران بورد‌های فوق تخصصی با حضور دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی، روز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ برگزار شد.

در این نشست، مشکلات و مسائل گروه‌های مختلف فوق تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، ضمن آشنایی با سیاست‌های جدید وزارت بهداشت در حوزه گروه های فوق تخصصی و نحوه برگزاری آزمون ها، مسائل حوزه ارزشیابی و اعتباربخشی آموزشی و مشکلات در خصوص کاهش استقبال دستیاران از رشته‌های فوق تخصصی تحلیل شد.

همچنین در مورد روش‌های ارتقای انگیزه برای شرکت در این دوره‌ها و افزایش کیفیت دوره ها، تبادل نظر شد.

در پایان، میثاق نامه‌ای به رسم نمادین و برای نشان دادن تعهد دبیران بورد‌های فوق تخصصی و پذیرش این مسئولیت خطیر به امضاء رسید.

در این نشست مقرر شد تا جلسه هم اندیشی و تبادل افکار با حضور وزیر بهداشت و دبیران بورد‌های فوق تخصصی برگزار شود.

متن میثاق نامه به شرح زیر است:

حمد و سپاس شایسته خداوند پاک و منزهی است که هدایت کننده و بصیر بر اعمال بندگان خود است. با استعانت از ساحت کبریایی او که عدالت و حق مطلق است، با افتخار بر پیمان خود در صیانت از حقوق جامعه علمی و فرهیخته کشور، دستیاران و فراگیران و در نهایت مردم فهیم و ایثارگر تاکید می‌کنیم و حداکثر مساعی خود را در کنار سایر استادان و همکاران در جهت نیل به جایگاه والای علمی و معنوی کشور، به ویژه در سالی که به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» مزین است به کار بندیم.

از پروردگار قادر متعال مسئلت داریم که همچون گذشته در این راه خطیر و ارزشمند ما را در همگامی با سیاست‌های اصلی نظام سلامت و آموزش وزارت متبوع موفق و سربلند دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار