بازگشت زائران خانه امن الهی به وطن از فردا

پرواز‌های برگشت حج تمتع ۱۴۰۱ از فردا یکشنبه ۲ مرداد آغاز خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان  جنوبی گفت: همانگونه که عملیات اعزام زائران سرزمین وحی با موفقیت و بدون هیچگونه تاخیری از فرودگاه بیرجند انجام شد، آمادگی کامل را برای مدیریت هرچه بهتر عملیات بازگشت زائران خانه امن الهی به وطن داریم و تدابیر لازم در این زمینه دیده شده است.

او افزود: طبق هماهنگی صورت گرفته قسمتی از طرح توسعه و بهسازی ترمینال فرودگاه بیرجند جهت استفاده زائرین و تحویل بار بعنوان سالن ورودی زیر بار ترافیکی خواهد رفت و همه امکانات لازم همچون تسمه نقاله، گیت‌های گذرنامه و گمرک در سالن آماده شده و آمادگی کامل جهت پذیرش پرواز‌های ورودی حج تمتع امسال را داریم.

طهماسبی اظهار کرد: افزایش ظرفیت پارکینگ خودروها، افزایش چرخ دستی ها، زیباسازی محیطی، راه اندازی سامانه‌ی اطلاع رسانی حج تمتع۱۴۰۱ در پرتال فرودگاه نیز فراهم شده و در پی ارایه‌ی خدمات مطلوب و تسهیلات رفاهی به مسافران سرزمین وحی هستیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی  با اشاره به اعزام ۱۰۲۴ حاجی در قالب ۴ سورتی پرواز به خانه خدا در پرواز‌های رفت ادامه داد: پرواز‌های بازگشت حجاج روز‌های یکشنبه ۲ مرداد و دوشنبه ۳ مرداد بمدت دو روز و با ۴ سورتی پرواز از مقصد مدینه به بیرجند انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: با توجه به شرایط شیوع موج جدید بیماری کرونا و رعایت ملاحظات، برای حفظ سلامتی و جلوگیری از انتشار کرونا امکان حضور استقبال کنندگان و خانواده‌های حجاج در محل سالن ترمینال فرودگاه میسر نیست لذا از همه بزگواران خواهشمند است حتی المقدور از مراجعه به فرودگاه خودداری کنند.

طهماسبی گفت: همچنین واحد اطلاعات پرواز فرودگاه بیرجند به شماره ۱۹۹ به صورت ۲۴ ساعته در این ایام آماده پاسخگویی در خصوص دریافت ساعت دقیق ورود پرواز و ارائه دیگر اطلاعات به مردم استان خواهد بود.

برچسب ها: بازگشت حجاج ، حج تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.