فرماندار شهرستان کنارک گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی در وضعیت آماده باش قرار دارد.

 عبدالغفور حوت در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کنارک، اظهار داشت: با توجه به هشدار هواشناسی ستاد مدیریت بحران شهرستان کنارک اعم از دستگاه‌های خدماتی و امدادی برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی و امدادرسانی در حالت آماده باش هستند.

وی تاکید کرد: تمامی مدیران تا پایان بحران در شهرستان حضور داشته باشند و بخشداران و دهیاران اطلاع رسانی به مردم و جهادکشاورزی اطلاع رسانی به کشاورزان را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار کنارک با بیان اینکه رفتن به دریا تا اطلاع ثانوی ممنوع است، افزود: شیلات اطلاع رسانی لازم را انجام داده و تمامی قایق‌های موجود در سواحل این شهرستان را به جای امن منتقل و لنج‌های صیادی نیز نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اداره راه و شهرسازی با همکاری شرکت‌های خصوصی مستقر در شهرستان کنارک نسبت به ارسال دستگاه‌های لجستیک به مناطق مورد نیاز این شهرستان اقدام کنند.
حوت بر ضرورت پاکسازی معابر، آبراهه‌ها و زیر گذر‌ها قبل از شروع بارندگی از سوی مجموعه شهرداری تاکید کرد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های امداد رسان از جمله هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در مقابل حوادث احتمالی در آماده باش کامل قرار داشته باشند.

فرماندار کنارک تصریح کرد: از عموم شهروندان عزیز در خواست می‌شود از هرگونه تردد در مسیر رودخانه‌ها حتما دوری کنند.

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کنارک نیز با حضور امامان جمعه، اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری کنارک برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار