مدیر شرکت غله مهاباد گفت: هیچ مشکلی در زمینه کمبود آرد در این شهرستان مشاهده نشده و همه خبازی‌ها با پخت کامل سهمیه روزانه خود را دریافت می‌کنند.

خدر مازوجی گفت: هیچ کمبودی در بخش آرد وجود ندارد و برغم سهمیه‌ای که نانوایی‌ها بویژه روستا‌ها داشتند، سهمیه مازادی هم برای آرامش خیال مردم برای نانوایی‌ها در نظر گرفته شده که در حال تامین است.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ۳۲۶ واحد نانوایی و خبازی مشغول فعال است، گفت: از این تعداد ۱۲۶ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار، ۴ واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز، ۹ واحد نان لواش سنتی آزادپز در داخل شهر و ۲۸ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار و ۳۵ واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز و ۲ واحد نان لواش سنتی آزادپز نیز در بخش روستایی مشغول به فعالیت هستند.

مدیر شرکت غله مهاباد گفت: هیچ‌گونه افزایش قیمتی هم در انواع نان در سطح شهرستان در دستور کار قرار ندارد و شهروندان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

مازوجی با اشاره به یارانه و هزینه قابل توجه دولت در بخش آرد گفت: از شهروندان انتظار داریم در نظارت و بازرسی از نانوایی‌ها همکاری لازم را داشته و در صورت مشاهده هر گونه موارد تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.