با خبر‌هایی از کشف ۵ تن برنج خارجی قاچاق تا سرقت نافرجام سارقان احشام در بسته اخبار نیروی انتظامی همراه باشید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی اقلام ضروری خانوار در یکی از انبار‌های شهرستان آوج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بازرسی از انبار ۵ تن برنج خارجی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان، ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف موتور سیکلت قاچاق در آبیک

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتور سیکلت خارجی قاچاق در یکی از واحد‌های صنفی حوزه پاسگاه انتظامی "ناصرآباد"، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

سرهنگ بهروز لامعی افزود: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

به گفته وی، ارزش ریالی موتور سیکلت کشف شده، حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرقت نافرجام سارقان احشام در بوئین زهرا

سرهنگ عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر رویت ۳ نفر که در حال سرقت ۶ راس گاو بودند، ماموران انتظامی بخش شهرستانک بلافاصله درموقعیت اعلامی حضور یافتند.

وی افزود: ماموران پس از حضور متوجه شدند سارقان ۶ راس گاو را بارگیری و قصد متواری شدن دارند که با اجرای طرح مهار و طی عملیات ضربتی سارقان را دستگیر و خودروی آن‌ها توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد: ۳ سارق دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به سرقت نافرجام احشام اعتراف کردند.

سرهنگ عبدی گفت: ارزش تقریبی احشام بالغ بریک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.