معاون اجرایی و عمران شهری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از توزیع بیش از ۴ هزار تن آسفالت در بلوار تربیت مربی، خیابان‌های شهیدان ثابتی و نسترن در منطقه ۸ خبر داد.

آقای شیخ پورگفت: در بهسازی و اصلاح معابر مناطق ده‌گانه شهرداری کرج بر اساس زمانبندی و برنامه مشخص و با توجه به اولویت بندی نیاز مناطق، طبق استانداردهای مطلوب شهری در دستور کار سازمان عمران قرار دارد.

او می گوید: در این راستا روکش آسفالت مکانیزه بلوار تربیت مربی با صرف قریب به هزار و ۸۸۵ تن، خیابان ثابتی با تناژ مصرفی حدود هزارو ۴۵۰ تن و خیابان نسترن با صرف حدود ۶۰۰ تن و فاز دوم بلوار تربیت مربی با تناژ حدود ۵۰۰ تن آسفالت با نظارت نیروهای اداره معابر سازمان عملیاتی شده است.

معاون اجرایی و عمران شهری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: پس از اتمام عملیات روکش آسفالت بلوار تربیت مربی، خط کشی محوری این معبر در دولاین رفت و برگشت، به طول ۱۵۰۰ متر به صورت ممتد و منقطع با استفاده از رنگ سرد ترافیکی به همت عوامل ترافیکی سازمان اجرایی شده و همچنین خط کشی خیابان نسترن و ثابتی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.