فرماندار ویژه مهاباد از شهروندان و افراد واجد شرایط خواست نسبت به دریافت واکسیناسیون علیه بیماری کرونا و تزریق دز یادآور اقدام کنند.

امیر قادری پس از دریافت دز یادآور واکسن کرونا در بین خبرنگاران از گروه‌های جمعیتی واجد شرایط دعوت کرد که برای تزریق واکسن کووید ۱۹ برای قطع زنجیره این بیماری در اسرع وقت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی با اشاره به شیوع دوباره کرونا در منطقه و افزایش آمار مراجعه کنندگان به بیمارستان و مراکز درمانی گفت: شرایط پایداری رنگ بندی شهرستان به رفتار تک تک ما وابسته است و برای درگیر نشدن با سویه‌های جدید کرونا باید رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کنار تزریق دُز یادآور واکسن کرونا را جدی بگیریم.

فرماندار ویژه مهاباد با یادآوری خاطرات ناخوشایند شیوع کرونا افزود: آمار افراد درگیر کرونا در مناطقی که ضریب واکسیناسیون بیشتری است به مراتب از سایر مناطق کمتر بوده و این موضوع اهمیت استقبال از واکسیناسیون را بیشتر می‌کند.

مهاباد هم اکنون در وضعیت آبی مقابله با کرونا قرار دارد و پایداری این شرایط نیاز به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و دریافت دز‌های یادآور کرونا توسط شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.