مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: واحد‌های پشتیبانی از عملیات حفاری اعم از خدمات فنی، نگهداری و تعمیرات، سازندگی و خدماتی نقش محوری و مکمل در تحقق کارکرد دکل‌ها و تولیدی شدن به موقع چاه‌های نفت و گاز دارند.

حمید رضا گلپایگانی گفت: ارائه خدمات فنی و مهندسی به شرکت‌های متقاضی در مراحل حفاری چاه‌ها و یا تعمیر چاه‌های در حال بهره برداری که به دلائل فنی با افت فشار مواجه شده اند، در راستای حفظ، نگهداشت و افزایش تولید بسیار مهم و در واقع مکمل عملیات حفاری است.

گلپایگانی می گوید: در سند تحول سازمان به این بخش توجه ویژه شده و روز آمدی تجهیزات، تعمیرات دوره‌ای و بهره گیری از آخرین فناوری‌های نوین مورد تاکید است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: متخصصان در این مدیریت نباید به صرف ارائه درخواست از سوی شرکت‌های کارفرمایی و متقاضی نسبت به انجام خدمات اقدام نمایند بلکه باید با مشتری مداری، روزآمدن کردن تجهیزات و دانش فنی، ابداع شیوه‌های جدید در خصوص شتاب بخشی در عملیات تعمیر و تکمیل چاه‌ها و پیشنهاد کاربرد روش‌های نو به شرکت‌های بهره بردار و خواهان خدمات، نقش تاثیر گذار در افزایش تولید ایفا و موجب درآمد زایی بیشتر و حضور فعال‌تر شرکت در ارائه خدمات متنوع تخصصی گردند.

به گفته این مقام مسئول در چرخش مته، استفاده بهینه از تجهیزات و ماشین الات و موتورآلات موجب پیشگیری از بروز وقفه در کار و در نتیجه تحقق برنامه‌های تعریف شده از سوی کارفرما‌ها و تحویل به موقع کار طبق برنامه می‌شود که این امر به طور مستقیم در مقبولیت شرکت، بهره وری، افزایش راندمان کار و درآمد زایی سازمان بسیار اثرگذار است.

گلپایگانی گفت: در هیئت مدیره شرکت مبحثی در حال بررسی است تا با هدف ایجاد انگیزش، رضایتمندی و قدردانی از خدمات همکاران که با همت و تلاش مضاعف، زمینه شتاب بخشی در کار و محقق نمودن به هنگام برنامه‌ها را مهیا می‌سازنند، کارانه ویژه اختصاص و به زحمات آنان ارج گذاشته شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران  گفت: کارایی شرکت در گرو همگرایی و فعالیت هماهنگ همه بخش‌ها به ویژه مدیریت خدمات است و نقش تامین و توزیع به موقع سوخت دستگاه‌های حفاری در اقصی نقاط کشور باعث جلوگیری از توقف کار و انجام امور در زمان تعیین شده و طبق برنامه‌های کارفرما می‌شود و به واقع در گردش کار و تکمیل زنجیره حفاری بسیار مهم تلقی می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.