لایروبی جزیره شادمانی آبادان آغاز شد

سرپرست شهرداری آبادان از آغاز لایروبی جزیره شادمانی واقع در رودخانه بهمنشیر آبادان به درخواست سازمان آب و برق استان خوزستان خبر داد.

محمدرضا متور سرپرست شهرداری آبادان با بیان اینکه عملیات لایروبی جزیره شادمانی رودخانه از امروز توسط سازمان آب و برق استان خوزستان به مدت ۱۰ روز آغاز شد، گفت: این پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال آغاز شده و در قالب آن قرار است ۷۰ هزار مترمکعب لایروبی در این جزیره انجام تا آب شیرین با شرایط مناسب‌تر به زمین‌های کشاورزی شهرستان آبادان منتقل شود.

به گفته او با لایروبی جزیره شادمانی امکان احداث مرکز تفریحی در آن وجود خواهد داشت که شهرداری آبادان برای انجام آن برنامه ریزی دارد.

این مقام مسئول در رابطه با تردد خودرو‌های سبک از پل کابلی از بازگشی این پل در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: پس از نشستی که با شورای ترافیک صورت گرفت بزودی این پل با شرایط ویژه بازگشایی خواهد شد که تردد از این پل تنها برای خودرو‌های سبک امکان پذیر خواهد بود و در هیچ ساعت شبانه روز خودرو‌های سنگین حق تردد از آن را ندارند.

سرپرست شهرداری آبادان همچنین از اختصاص و آماده سازی محلی در خیابان کشتارگاه با ظرفیت ۸۵ خودرو برای جمع آوری و انتقال خودرو‌های خرده فروش خبر داد.

او گفت: در فاز اول شهرداری آبادان اقدام به جمع آوری و ساماندهی این خودرو‌ها کرد، ولی صاحبان خودرو حاضر به همکاری نشدند، فاز دوم ساماندهی این خودرو‌ها در روز‌های اخیر با دستور شورای تامین اجرایی خواهد شد و خودرو‌ها موظف به تمکین از قوانین هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.