تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و کانون ناشنوایان استان با هدف افزایش تعاملات فرهنگی امضاء شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره) مشهد مقدس گفت: یکی از اهداف این اداره کل آشنایی بیشتر اقشار خاص جامعه همچون ناشنوایان و کم شنوایان با خدمات این کتابخانه و استفاده از ظرفی‌های موجود در آن است.
وی تصریح کرد: در واقع کانون ناشنوایان استان می‌تواند اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان را با استفاده از ظرفیت بخش ناشنوایان و کم شنوایان کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره) در ارائه خدمات کتابخانه‌ای مطلوب‌تر به این گروه خاص یاری کند. خدمات کتابخانه‌ای که می‌تواند در برگیرنده برنامه‌هایی همچون نشست‌های کتابخوان، معرفی و خوانش کتاب، جلسات آموزشی و یا خلق رویداد‌های فرهنگی توسط جامعه عزیز کم شنوا و ناشنوا باشد.
سبزیان با بیان اینکه بدون شک آثاری توسط این عزیزان چاپ و منتشر شده است، افزود: می‌توان با برگزاری آئین‌های رونمایی، نقد و بررسی و معرفی و خوانش آثار نویسندگان کم شنوا و ناشنوا علاوه بر انجام رسالت اصلی کتابخانه‌ها مبنی بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، گامی موثر در راستای معرفی بیشتر نویسندگان ناشنوا و کم شنوا برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار