احمد وحیدی از استانداران سراسر کشور خواست به فوریت و با برنامه‌ریزی، تا پایان شهریور به جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر اقدام کنند.

وزیر کشور در نشست مشترک با استانداران سراسر کشور گفت: در شرایط کنونی یکی از چالش‌های مهم مدیریت شهری مساله معتادان متجاهر است که اثر نامطلوب بر چهره عمومی شهر دارد.

رئیس شورای امنیت کشور تصریح کرد: باید با تمام ظرفیت‌های ملی و استانی مساله حضور معتادان متجاهر در سطح شهر مدیریت شود و در این خصوص استانداران باید ورود جدی داشته باشند.

احمد وحیدی یادآور شد: واقعیت این است که معتادان متجاهر امنیت عمومی شهرها را به خطر می‌اندازند و برای همین لازم است با رویکرد جهادی این مساله هر چه سریع‌تر برطرف شود.

در این نشست، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و قاسم رضایی جانشین فراجا حضور داشتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
ظالمین متجاهر فریبنده های متجاهر دزدان متجاهر و هزاران نوع متجاهر دیگر ازاد و راحت باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
چمران شما بیایید ببینید چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
دلال ها ی متجاهر و یا مدیران دولتی متجاهر به سومدیریت و یا خودرو ساز متجاهر به دلال بازی و قاتل کی جمع می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
حتتتمماا که اینجور میشه آرره عوضش جدیدترشون میان به تعداد زیاد یعنی به قدری ازدیاد این معتادین متظاهر زییاااده که حد نداره همین هایی رو هم که میخوان جمع کنند بعد چند وقت دوباره پیداشون میشه در واقع هیچ کاریشون نمیشه کرد پلیس هم هیچ کاری نکرد ه
آخرین اخبار