به منظور پاسخگویی به سوالات و پیگیری مطالبات مردمی، میز خدمت همزمان با سفر استانی رییس جمهور در ۳۰ دستگاه اجرایی استان برپا می‌شود.

استاندار همدان گفت:  یکی از تدابیر دیگری که به منظور سهولت دسترسی مردم استان همدان به مسئولان و کارگزاران دولت اندیشیده شده، راه‌اندازی «میز خدمت» در دستگاه‌های اجرایی استان است.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: روال کارِ میز خدمت بر این اساس است که نماینده هر وزارتخانه در دستگاه اجرایی مربوطه مستقر شده و مردم می‌توانند با مراجعه به دستگاه مربوطه، درخواست، مشکلات و شکایات خود را به صورت حضوری، چهره‌به‌چهره و شفاهی یا مکتوب به نماینده آن وزارتخانه ارائه کنند.

او گفت: این اقدام تسهیل‌گرانه، بیشتر برای حل مسائل و مشکلات مردم استان همدان انجام شده است.

قاسمی فرزاد همچنین از فعالیت سامانه سامد «سامانه ارتباطات مردم و دولت» در جریان سفر استانی رییس جمهور خبر داد و گفت: این سامانه، یک روز قبل از سفر رییس جمهور به استان همدان (هشت صبح روز چهارشنبه پنج مرداد) افتتاح و تا ساعت ۲۱ روز پنج‌شنبه ۶ مرداد فعال و آماده دریافت مطالب و مطالبات مردمی خواهد بود.

این مسئول گفت: این سامانه مختص سفر رییس جمهور به استان همدان راه‌اندازی می‌شود که مردم استان می‌توانند از طریق آن، درخواست‌ها و شکایات، گزارش‌ها، انتقادات، ایده‌ها و نظرات خود را ارائه کنند، به این صورت که هر شخص در هر نقطه‌ای از استان می‌تواند با شماره تلفن اختصاصی ۱۱۱ تماس گرفته و درخواست و شکایات خود را ارائه و ثبت کند.

به گفته وی، مسئولان سامانه ارتباطات مردم و دولت (سامد) نیز همان لحظه، درخواست را ثبت کرده و بلافاصله، پیامکِ ثبتِ درخواست به شماره درخواست کننده ارسال خواهد شد.

استان همدان سی امین مقصد سفر‌های استانی رییس جمهور و هیات دولت است.

آقای رییسی، رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت روز پنج شنبه ۶ مردادماه جاری به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر می‌کند.

برچسب ها: رییس جمهور ، میز خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.