انتقاد از کم کاری هیئت فوتبال آذربایجان شرقی

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: علت اصلی عقب ماندگی فوتبال استان کم کاری هیئت فوتبال استان و هیئت‌های شهرستانی است.

آقای ستوده نژاد در جمع پیشکسوتان فوتبال شهرستان اهر گفت: یکی از بزرگترین معضلات افت فوتبال استان آذربایجان شرقی این است که آموزشگاه‌ها و مدارس فوتبال توجه بیشتری برای فوتسال دارند و از فوتبال غفلت می‌کنند.

وی گفت: تشکیل و حمایت یک تیم فوتبال هزینه بردار است و به خاطر همین آموزشگاه‌ها سعی بر سرمایه گذاری بر روی تیم‌های فوتسال هستند و اکثر مدارس فوتبال به فکر درآمد هستند و در تربیت نوجوانان و جوانان برای فوتبال کوتاهی می‌کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بر تشکیل تیم فوتبال پیشکسوتان و محلات اهر تاکید کرد و گفت: با تشکیل تیم پیشکسوتان و محلات در این شهرستان زمینه برای رشد ورزش فوتبال فراهم خواهد شد و ما هم از سوی اداره کل با تمام توان حمایت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت معادن اهر برای توسعه ورزش شهرستان استفاده شود چرا که ورزش اهر ظرفیت توسعه را دارد و حمایت مالی معادن می‌تواند گره گشایی کند.

آقای غنی زاده فرماندار اهر هم گفت: وضعیت آب و هوایی شهرستان سردسیر است و استفاده از چمن طبیعی در زمین ورزشی برای فعالیت فوتبالی در چندین ماه محدود انجام می‌گیرد و به همین دلیل احداث زمین‌های ورزشی با چمن مصنوعی می‌تواند نتیجه مطلوبی برای وسعه ورزش فوتبال شهرستان داشته باشد.

وی افزود: در سفر وزیر ورزش به اهر مقرر شد تا ورزشگاه ۵ هزار‌نفری این شهرستان با تغییر مکان با فوریت از سوی اداره کل ورزش و جوانان احداث شود که انتظار داریم این کار در سریعترین زمان ممکن صورت پذیرد.

وی بر ضرورت احداث موزه ورزش منطقه قره داغ در شهرستان اهر تأکید کرد و گفت: منطقه قره داغ از لحاظ ورزش بومی و محلی نیز دارای سبقه تاریخی است که با احداث موزه ورزش در مرکز این منطقه می‌توانیم حافظ میراث ورزشی این سرزمین باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.