استعفای جمعی افسران یک اداره پلیس در کارولینای شمالی

تمامی افسران یک اداره پلیس در کارولینای شمالی در اعتراض به شرایط کاری استعفا کردند.

تمامی افسران پلیس شهر کنلی در ایالت کارولینای شمالی با ارائه نامه ای، استعفای جمعی خود را در اعتراض به شرایط کاری، از جمله محیط خصمانه و عدم توانایی این اداره برای ادامه پروژه‌های بلند مدت اعلام کردند.

طبق گزارش شبکه «fox ۱۰ phoenix» «جاش گیبسون» از افسران این اداره در نامه‌ای به مدیریت شهر از تغییرات منفی که به نظر وی در این اداره پلیس رخ داده است، ابراز تأسف کرد.

وی در این نامه استعفا آورده است: در ۲۱ سالی که در اداره پلیس کنلی بوده ام، ما فراز و نشیب‌هایی را شاهد بودیم؛ اما در این سه سال به خصوص، ما پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم که ما را به ادامه امیدوار کرده بود. اکنون به دلیل فضای کاری خصمانه‌ای که در حال حاضر وجود دارد، من بر این باورم که پیشرفت ممکن نیست.

نامه استعفای این افسر پلیس، تنها یکی از چندین نامه استعفایی بود که پس از استعفای جمعی این افسران در دسترس رسانه‌ها قرار گرفت.

یکی دیگر از افسران پلیس این اداره در نامه استعفای خود اورده است: من با قلب اندوهگین، دست به این اقدام می‌زنم. من از سال ۲۰۰۴ در این شهر بوده ام و کاملا انتظار داشتم که وظیقه اجرای قانون خود را در همین شهر به پایان برسانم. متاسفانه تصمیماتی اتخاذ می‌شود که امنیت من را به خطر می‌اندازد و مرا در خصوص آینده یک افسر پلیس در شهر کنلی به تردید وا می‌دارد.

پایگاه خبری هیل نیز با اعلام استعفای جمعی این افسران پلیس اعلام کرد بزودی این شهر در کارولینای شمالی بدون افسران پلیس تمام وقت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار