بخشی از خیابان مدرس کرمانشاه که به دلیل ریزش تونل در حال ساخت قطار شهری مسدود شده بود، بازگشایی شده و ایمنی کامل این مسیر تأمین شده است.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه گفت : بخشی از خیابان مدرس کرمانشاه که به دلیل ریزش تونل در حال ساخت قطار شهری مسدود شده بود، چند روزی است که بازگشایی شده و بنابر اعلام مسئولان برخلاف برخی از جوسازی‌ها ایمنی کامل این مسیر تأمین شده و مشکلی برای تردد مردم وجود ندارد.

حمید اعتصام‌فر گفت : از زمان ریزش تا ایمن کردن آن به طور مستمر خیابان مدرس با دستگاه‌های خاص و ویژه که حساسیت بسیار بالایی دارند پایش می‌شد و هیچ گونه نشست، لرزش و مشکلی در این خیابان ایجاد نشد و مردم می‌توانند بدون نگرانی از آن استفاده کنند.

وی گفت: برای ادامه پروژه باید تدابیر خاصی اندیشیده شود، زیرا در صورت ادامه کار ممکن است ریزش تونل چندین بار اتفاق بیفتد، به همین دلیل حفاری در این قسمت تا مدتی و شاید یک ماه دیگر متوقف می‌شود تا تدابیر فنی برای آن اندیشیده شود، اما کار حفاری از سبزه میدان ادامه پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: از سه راه ۲۲ بهمن تا مسجد جامع حدود ۲۷۰۰ تا ۲۸۰۰ متر تونل کار شده و ریزش تونل برای نخستین بار نبوده و حداقل ۶ مرتبه دیگر در حجم و مکان‌های مختلف رخ داده است، اما این ریزش به دلیل قرار گرفتن در بافت فرسوده و تاریخی و نشت آب زیاد از اهمیت بیشتری برخوردار بود.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه بیان کرد: مردم نگرانی برای تردد نداشته باشند، زیرا اکنون خیابان مدرس ایمنی لازم و کافی را دارد و در صورت ادامه کار تدابیر لازم فنی اندیشیده خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.