جلوه:اگر به ما جوانتر‌ها هم زمان بدهند قطعا خودمان را نشان خواهیم داد /آمریکا را با احساساتمان شکست دادیم

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان گفت:نسل قدیمی والیبال خاطرات شیرینی برای مردم ساخت و اگر به ما هم فرصت بدهند برایشان آن خاطرات تکرار خواهیم کرد.

مهدی جلوه بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان گفت:خداروشکر که در رقابت های لیگ ملت های والیبال توانستیم نتیجه ای در شان تیم ملی کشورمان کسب کنیم گرچه خودم و سایر بازیکنان تیم به این باور رسیده بودیم که می توانستیم به مراحل بعدی هم صعود کنیم و جایگاهمان فراتر برویم.از مردم هم تشکر می کنم که مثل همیشه از ما استقبال کردند و امیدوارم بتوانیم پاسخگوی محبت او باشیم.

جلوه درباره انتقادات از روند نتیجه گیری تیم ملی والیبال در جام ملت ها گفت:مسلما برخی از انتقادات ما را ناراحت می کرد چراکه ما زحمت زیادی برای حضور در رقابت های جام ملت ها کشیدیم.با این حال انتقاد ها از سویی برای ما دلگرمی بود چراکه حس می کردیم هواداران خیلی مشتاقانه تر پیگیر تیم ملی هستند و این موضوع به ما انرژی داد.

اگر به ما جوانتر ها هم زمان بدهند قطعا خودمان را نشان خواهیم داد

بازیکن تیم ملی والیبال ادامه داد:به خاطر حضور پیدا کردن به جای بازیکنانی مثل موسوی که از ستاره های تیم ملی والیبال کشورمان بودند ، بسیار تحت فشار بودم و این جایگاه برای مسئولیت بزرگی را به همراه داشت.نسل قدیمی والیبال توانسته بود خاطرات زیبایی را برای مردم بسازد به همین دلیل برخی از هواداران همیشه به ما جوانتر ها که جای آن بازیکنان را پر کرده ایم ، نقد می کنند.اگر به ما جوانتر ها هم زمان بدهند قطعا خودمان را نشان خواهیم داد.

آمریکا را با احساساتمان شکست دادیم

جلوه  ادامه داد:ما برخی از برد ها را در رقابت های جام ملت های والیبال در شرایطی کسب کردیم که اگر نام بازیکنان دو تیم را روی کاغذ می نوشتیم بی شک متوجه سنگینی نام بازیکنان حریف می شدید مثال اش هم تیم ملی والیبال آمریکا است.دیداری که ما با احساساتمان موفق به شکست حریف شدیم.

سفرها به بازیکنان فشار آورده بود

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان گفت:شرایط سفر های پی در پی تیم ملی به کشور ها مختلف فشار بسیاری روی بازیکنان آورده بود و شاید دلیل مصدومیت برخی بازیکنان در جریان رقابت هم به همین دلیل بود اما به لطف کمک همیشگی پزشک تیم ملی توانستیم آمادگی خود را حفظ کنیم.

از کار کردن با عطایی لذت می برم

جلوه درباره با شرایط کار با بهروز عطایی به عنوان سرمربی در تیم ملی والیبال گفت:عطایی مربی است که می داند در چه زمان و مکانی باید با بازیکن چطور برخورد داشته باشد و این موضوع شرایط را برای بازیکنان لذت بخش می کند و باعث همدلی تیم با یکدیگر می شود.من از فعالیت با بهروز عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی لذت می برم و او را به عنوان یکی از مربیان بزرگ کشورمان و یا حتی دنیا می شناسم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۰:۲۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
آقای جلوه یکم سرویس زدن تمرین کنی بد نیست
سرویس ساده رو یا به تور میزنی یا بیرون
به قول آقای محتشمی دوتا زمین والیبال دیگه بزارن پشت زمین اصلی بازم توپ تو نمی خوابه
آخرین اخبار