با اعلام مدیرعامل و تصویب هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن، تیم‌های هندبال و فوتبال بانوان این باشگاه منحل شدند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: به باور هیئت مدیره، باشگاه در رشته‌هایی باید تیمداری کند که ظرفیت آن در اصفهان وجود دارد.

علیرضا احسانی ادامه داد: ۱۰تا ۱۵ نفر از بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اهل استان نبودند که برای آن‌ها خوابگاه و امکانات اقامتی فراهم شد و برای باشگاه بار حقوقی ایجاد کرد.

او با بیان اینکه بودجه‌ای که فدراسیون فوتبال برای تیمداری در بخش بانوان اختصاص می‌دهد ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است، تصریح کرد: با این روند اگر فدراسیون حمایت نکند مجبور هستیم فعالیت فوتبال بانوان را در باشگاه ذوب‌آهن لغو کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان معتقد است: فوتبال بانوان ذوب آهن به مرحله‌ای نرسیده که تیم پایه آن شرایط حضور در لیگ برتر را داشته باشد و با توجه به تیمداری باشگاه سپاهان در فوتبال بانوان بازیکنان بومی جذب تیم همشهری می‌شوند.

احسانی اظهار امیدواری کرد: در سال‌های آینده با حضور در مسابقات استانی و مدارس، بازیکن سازی در فوتبال بانوان اصفهان سرعت بگیرد.

او درباره تیم‌داری ذوب‌آهن در هندبال هم اظهار کرد: با توجه به اینکه سپاهان دو تیم لیگ برتری در هندبال دارد باید گفت استان اصفهان ظرفیت حضور سه تیم در لیگ برتر هندبال را ندارد.


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: در فصل پیش، ۶۰ تا ۷۰ درصد بازیکنان تیم‌های اصفهانی غیربومی بودند و اگر بازیکنان اصفهانی هر سه تیم را هم جمع می‌کردیم، نمی‌توانستیم یک تیم تشکیل دهیم.


احسانی با اشاره به اینکه در پی یافتن حامی مالی هستیم افزود: در صورت تحقق نیافتن این امر، انحلال تیم‌های هندبال و فوتبال بانوان ذوب آهن قطعی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.