وزیر اطلاعات:

ترویج بی‌حجابی از برنامه‌های دشمن است که جامعه را از ارزش‌های قرآن جدا کند

حجت‌الاسلام خطیب گفت: دشمن در تلاش است که به ارزش‌ها، هنجارهای قرآنی و معنویت جامعه آسیب بزند و ترویج بی‌حجابی از همین برنامه‌های دشمن است.

وزیر اطلاعات در دهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه اطلاعاتی کشور که به میزبانی سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در روز دوشنبه سوم مرداد ماه، باحضور مسئولین دستگاه‌های اطلاعاتی و حفاظتی برگزار گردید، حضور یافت.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه سیل اخیر استهبان گفت: هر چه بیشتر برای ترویج قرآن در جامعه تلاش کنیم، بر اقتدار جامعه اطلاعاتی و نظامی افزوده خواهد شد و قرآن قدرت نرم ماست، برنامه‌ها، سیاست‌ها و راهبردهای ما را تعیین می کند، چون کلام الهی است و عظمتی که امروز نظام جمهوری اسلامی در دنیا دارد به واسطه قرآن است.

رئیس شورای هماهنگی اطلاعات گفت: دشمن در تلاش است که به ارزش‌ها، هنجارهای قرآنی و معنویت جامعه آسیب بزند و ترویج بی‌حجابی از برنامه‌های دشمن است که جامعه را از ارزش‌های قرآن جدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
در ایران، بدحجابی و بی حجابی معنایی جز فحشا ندارد. فحشا یعنی علاقه به انتشار گناه در جامعه.
آخ آخ نکنه ما نمی دونیم که این بدحجاب ها و بی حجاب ها به جهت رضای خداوند و نزدیکی به اهل بیت این مدلی در خیابان ظاهر میشوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
بدحجاب = محبوب شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
جناب وزیر خواهشا بر اساس مبانی دینی با این قضیه مواجه شوید. هر چه دین دستور داده همان را مو به مو اجرا بفرمایید. والله والله تا به ریشه های داخلی برخورد قاطع و حاسم نشود، هیچ فایده ای ندارد. مردم بی پناه راه گم کرده اند. کافی است با راهزنها بشدت برخورد شود. اول هم از همین اشاعه دهندگان فساد و فحشا شروع بفرمایید هر که میخواهد باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
باید هزینه بیحجابی و کشف حجاب برای انجام دهنده هاش سنگین بشه
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۲۳:۵۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
لابد تو هم ازین راه ارتزاق میکنی. شماها باید از خجالت سرتون رو جلوی مردم پایین بیارین جای اینکه موهاشون رو‌ دید بزنین
آخرین اخبار