آغاز طرح توسعه شبکه برق در ۱۷ روستای شهرستان کرخه

فرماندار کرخه از آغاز طرح توسعه شبکه برق ۱۷ روستای این شهرستان در نخستین گام خبر داد و گفت: توسعه زیرساخت هایی، چون آب، برق، گاز و آسفالت به عنوان اولویت‌های مناطق مختلف روستایی این شهرستان در حال پیگیری یا در حال اجرا است.

محسن ستاری فر با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های شهرستان تازه تاسیس کرخه آغاز شده است بر  توجه و نگاه ویژه مسئولان استانی و ملی به شتاب بخشی به روند توسعه و نیز عمران و آبادانی این شهرستان تاکید کرد.

به گفته او، طرح گازرسانی به مناطق مختلف شهرستان کرخه رو به پایان است.

فرماندار کرخه ادامه داد: عملیات آسفالت معابر ۲۰ روستای بخش مرکزی شهرستان کرخه نیز در حال اجرا است ضمن اینکه طرح نهضت آسفالت در بخش شاوور با آسفالت هشت روستا آغاز شده است.

آقای ستاری فر با تشریح مسایل و مشکلات شهرستان کرخه در بخش‌های مختلف به ویژه آبرسانی، تامین آب کشاورزی و نیز توسعه و عمران روستایی می‌گوید: ۸۰ درصد جمعیت شهرستان کرخه در روستا‌ها ساکن هستند لذا توجه ویژه مدیران استانی و کشوری به این شهرستان تازه تاسیس برای رفع محرومیت از چهره مناطق روستایی شهرستان کرخه ضروری است.

فرماندار کرخه گفت: اجرای نهضت آسفالت معابر در مناطق روستایی شهرستان کرخه در حالی است که آسفالت معابر برخی مناطق روستایی سال‌ها است که انجام نشده است.

او ادامه داد:  این شهرستان برای سرمایه گذاری آماده است و از سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف حمایت می‌شود،   هر چند از نظر برخی زیرساخت‌ها شهرستان تازه تاسیس کرخه کمبود‌هایی دارد، ولی در حال پیگیری و رفع آن‌ها هستیم.

محسن ستاری فر گفت:  این شهرستان از ظرفیت لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش‌های مختلف برخوردار بوده و در این راستا از سرمایه گذاران حمایت می‌شود.

شهرستان کرخه به مرکزیت شهر الوان دارای حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و شاوور و ۲ شهر الوان و شاوور و حدود ۱۰۰ روستا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.