رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بیش از هزار تاکسی جدید جایگزین تاکسی‌های فرسوده شهر شیراز می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: کمیسیون حمل و نقل شورای اسلانی شهر شیراز به دنبال دریافت وام قابل توجهی است تا با آن بیش از هزار تاکسی جدید را خریداری و جایگزین تاکسی‌های فرسوده شهر شیراز کند.

طاهری گفت: حمل و نقل و ترافیک شهری در شیراز برای مردم آزار دهنده شده است، توجه و تمرکز مصوبات شورای شهر شیراز عمدتا به سمت حل مشکلات حمل و نقل و ترافیک شهری است و امسال با پیگیری‌هایی که شهرداری شیراز انجام داده است حدود هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت منتشر شده به فروش رسیده است و در حساب شهرداری است.

او گفت: با این میزان اوراق فروش رفته باید امیدوار بود حرکت جدی برای خاتمه خط دو متروی شیراز صورت گیرد.

طاهری گفت: شهردار شیراز قول داده که خط دو متروی شیراز از ایستگاه قهرمانان در میانرود تا میدان آزادی در دهه فجر امسال مسافر گیری انجام شود.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی نیز گفت: با این میزان اوراق قرار است ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شیراز اضافه شود که از مصوبات جدی شورا بوده و به نتیجه رسیده است.

او به ساخت بوستان‌های متعدد در نقاط مختلف شهر شیراز اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی پارک محله‌ای برای بانوان و خانواده در دست اقدام است و دو پارک نیز برای بیماران ام اس و اوتیسم قرار است ساخته شود که تا پایان امسال به نتیجه می‌رسد.

طاهری از افزایش ۵۰ درصدی بودجه شهرداری شیراز نیز خبر داد و گفت: پارسال بودجه شهرداری شیراز ۶ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان بود که شورای ششم اسلامی شهر شیراز آن را به ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رساند که ۹۸ درصد آن محقق شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار