استاندار لرستان گفت: مقدمات لازم برای احداث پنج هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در استان فراهم شده است و آمادگی لازم برای آغاز عملیات اجرایی این تعداد واحد مسکونی وجود دارد.

فرهاد زیویار در در دیدار با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: گام‌های ابتدایی خوبی جهت ساخت مسکن در استان برداشته شده است.

وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مسکن در لرستان می گوید: در راستای عمل به تعهدات دولت سیزدهم در زمینه ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد، اقدامات زمینه‌ای بسیار خوبی در این راستا با سرعت بالا در استان انجام شده است.

وی با اشاره به تاکید رییس جمهور بر تسریع در ساخت مسکن محرومان ادامه داد: مقدمات احداث مسکن در لرستان طبق برنامه‌ریزی و با تامین زمین مورد فراهم شده است و اقدامات بعدی به‌زودی آغاز می‌شود.

استاندار لرستان گفت: افراد واجد شرایط در استان برای دریافت تسهیلات مسکن به تفکیک شهرستان‌ها شناسایی می‌شوند و خدمات لازم مطابق جدول زمان‌بندی به آن‌ها ارائه خواهد شد.

از مهر تا اسفندماه ۱۴۰۰سامانه طرح جامع حمایتی مسکن موسوم به "سمن" برای متقاضیان باز و فرآیند ثبت نام آغاز شد که ۱۴۷ هزار نفر در لرستان برای مسکن متقاضی شدند.

با توجه به سه شرط اصلی که به صورت هوشمند برای متقاضیان در این سامانه مشخص شده بود در نهایت، ۶۰ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در لرستان حائز شرایط اولیه شدند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.