دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: وظیفه داریم حجاب را به عنوان کالای فرهنگی مطرح کنیم و به صورت زیر ساختی طرح‌های ایرانی و اسلامی را مقتدرانه وارد بازار کنیم.

سید مجید امامی گفت: اگر طراحان و تولید کنندگان نوآور مد و لباس ایرانی - اسلامی، شاخص‌های فرهنگی را رعایت کنند، اما نتوانند به بازار برسند، ما تنها ویترین داریم؛ درصورتی که آنچیزی که لباس مردم را تعیین می‌کند، چهار راه ولیعصر و میدان هفتم تیر است. این‌ها بودند که مانتو جلو باز را در ایران رسمی و شایع کردند.

به گفته دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، مواجه با این امر نامطلوب به لحاظ فرهنگی ممکن نیست مگر اینکه تولید کنندگان ایرانی - اسلامی بتوانند به بازار برگردند و بتوانند با حمایت‌های ویژه و همچنین با نوآوری و اتصال به یک دیگر سهم بازارشان را افزایش دهند.

او می گوید: اگر بتوانیم فروش را افزایش دهیم و هزینه تولید را کم کنیم، دیگر نیاز نیست نگران فروشگاه و یا نگران نمایشگاه‌های رایگان و یا مالیات باشیم. تولید کننده معتقد است مالیات حداقلی هزینه اش است.

همچنین امامی به مهم‌ترین هدف کارگروه اشاره کرد و گفت: البته ما وظیفه داریم حجاب را به عنوان کالای فرهنگی مطرح کنیم و وزارت ارشاد موافق این موضوع است و تمام تلاشمان را می‌کنیم؛ لاکن مهم‌ترین کار این است که به صورت زیر ساختی طرح‌های ایرانی - اسلامی را نفوذ پذیر و مقتدرانه وارد بازار کنیم و این هدف کار گروه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
حجاب دستور دینه ولی دین اسلام صدها دستور دیگه هم داره که در ایران رعایت نمیشه از دولت گرفته تا مردم عادی واون دستورا واجب دینه ولی کشورما فقط اسم اسلامی داره مثلا این همه اختلاسی که میشه یا این همه دربدری وبی پولی وگرانی من خودم یه خانم چادری هستم ولی مخالف این رفتار خشونت آمیز درمورد بی حجاب هستم چون هم نتیجه معکوس داره وهم کینه انها را بیشتر میکنه
آخرین اخبار