یادواره شهدای عملیات غرور آفرین مرصاد در تنگه مرصاد با حضور اقشار مختلف مردم و فرماندهان نظامی و انتظامی آغاز شد.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : عمل به دستورات دین، ایمان به تحقق وعده‌های الهی، در کنار قدرت دفاعی و بازدارندگی و مهمتر ازهمه حفظ وحدت و همدلی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها در ۴۰ سال گذشته است .

سردار فدوی گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس در این تنگه، برای مزدوران و منافقین کوردل تنگه‌ای را که خداوند برای جهنمیان و عده داده بود بر آن‌ها نمایان کردند.

سردار فدوی بااشاره به اینکه در عملیات مرصاد حضور گسترده مردم باعث شد که مزدوران به کشور شکست بخورند افزود: حضور مردم در این کمینگاه نشان داد که اگر همیشه متحد باشیم و بر اساس اصول و ارزش‌ها در راه شهدا بمانیم پیروز می‌شویم پس این باید تجربه‌ای برای ما باشد که رمز پیروزی یک دست بودن و اتحاد و همدلی است.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۶۰ دنیا به قدرت نظامی و دفاعی ایران اعتراف کرد و الان در دهه ۸۰ دنیا در مقابل قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران اعتراف می‌کند و از آن هراس دارد و دشمن می‌داند که اگر اقدام نظامی و سخت کند قطعاً ضرر خواهد کرد و شکست خواهد خورد.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما اکنون مرحله دفاعی و قدرت نظامی را گذرانده ایم و هم اکنون در مرحله بازدارندگی هستیم وبه همین خاطر دشمن جرأت نمی‌کند که گامی بر علیه ما بردارد .

حضور گسترده مردم به همراه نیرو‌های نظامی و انتظامی در عملیات مرصاد باعث شکست منافقین کوردل شد

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: حضور گسترده مردم به همراه نیرو‌های نظامی و انتظامی در عملیات مرصاد در این کمینگاه و وحدت آن‌ها باعث شکست منافقین کوردل شد و این نشان می‌دهد که باید همیشه متحد باشیم و بر اساس اصول و ارزش‌ها در راه شهدا بمانیم.

سردار ریحانی افزود: باید در همه عرصه‌های مختلف حرکت پرشتاب به سمت جلو داشته باشیم و با وحدت خود قدرت بازدارندگی را به دشمن نشان دهیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.