رییس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان گفت: ۱۱ هزار و ۸۷۵ نفر ساعت آموزش از سوی اساتید طی سه ماهه اول امسال به ۱۶۴ مهارت‌آموز این مرکز ارائه شده است.

سمیرا خلیل نژادی گفت: مهارت‌های ارائه شده از ابتدای فروردین تا پایان خردادماه ۱۴۰۱ در این مرکز شامل آموزش ۹۹ نفر در مرکز ثابت، ۲۲ نفر در شعبه سیار شهری، ۳۸ نفر در شعب روستایی و آموزش پنج نفر در چهار بنگاه اقتصادی در محیط کار واقعی بود.

وی ادامه داد: این مرکز در سال ۱۴۰۱، تعداد ۶ حرفه جدید آموزشی از قبیل خیاطی لباس کودک، آشپزی ایتالیایی، سرویس خواب، موشن گرافیک، سخنرانی و فن بیان و نقاشی با مداد رنگی را برای اولین بار آموزش داده است.

رییس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان  به آمار رهگیری اشتغال در این مدت اشاره کرد و اظهار داشت: حدود ۸۰ درصد مهارت آموزان این مرکز موفق به اخذ گواهینامه مهارت و ۵۰ درصد آنان موفق به ایجاد شغل شدند.

وی اضافه کرد: کارگاه آموزشی ساخت جعبه‌های کادویی ویژه بانوان روستای جزن و کارگاه آموزشی آشنایی و بهره‌برداری از انواع گیاهان دارویی ویژه بانوان روستای خورزان در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.