مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: هفت مسیر ارتباطی فرعی همچنان با توجه به تداوم بارندگی در جنوب این استان بسته است و تلاش راهداری برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

جلال الدین قادری اظهارداشت: همزمان با بارندگی های چند روز اخیر و در نتیجه طغیان رودخانه های محلی در جنوب استان ۱۰ مسیر ارتباطی فرعی بسته شد که با تلاش راهداران تاکنون سه مسیر بازگشایی شده است.

وی ادامه داد: تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل همچنان برای بازگشایی مسیرهای فنوج - کتیج - رمشک، دلگان - زهکلوت، دلگان ایرانشهر، جلگه - چاه اسحاق، جلگه _ ایرانشهر، دلگان - هودیان و زرآباد - چاهان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از فعالیت ۵۰ تیم راهداری با ۳۴۰ نیرو در جنوب استان در سیلاب اخیر خبر داد و افزود: بر اثر شدت بارش ها و جاری شدن سیلاب در امدادرسانی به مردم استان یکی از راهداران پرتلاش این اداره کل جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه هموطنان از سفرهای غیر ضرور بپرهیزند گفت: با توجه به لغزنده بودن جاده های جنوب استان بر اثر بارش باران رانندگان جوانب احتیاط را رعایت کنند.
قادری خاطر نشان کرد: شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها و جنوب سیستان و بلوچستان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در زمینه وضعیت جوی راه هاست.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار