امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر متاثر از سیل‌ در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به بیش از یک هزار نفر متاثر از سیل و بارندگی‌های اخیر در نقاط مختلف استان خبر داد.

رضا فلاح گفت: در پی وقوع بارندگی‌های شدید در نقاط مختلف استان؛ امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان تا کنون با ارزیابی و امدادرسانی در ۳۴ شهر و روستا به یک هزار و ۸۱ نفر خدمات امدادی ارائه کردند.

به گفته او نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های ارزوئیه، کهنوج، عنبرآباد، جیرفت، منوجان، قلعه گنج، رودبارجنوب، فاریاب، رابر، بافت، زرند، انار، سیرجان و شهربابک در حال امدادرسانی هستند.

فلاح با اشاره به حضور ۴۹ تیم امدادونجات در مناطق حادثه دیده گفت: ۲۳۱ امدادگر و نجاتگر به حادثه دیدگان در شهرستان‌های مختلف امدادرسانی می‌کنند.

او با اشاره به ارتباط مستمر جمعیت هلال احمر استان کرمان با اداره هواشناسی گفت: تمامی نیرو‌های امدادی و عملیاتی این جمعیت در سراسر استان در آماده باش کامل به سر می‌برند.

فلاح  به آماده باش تیم امدادهوایی هلال احمر اشاره کرد و گفت: تا کنون چندین محموله از اقلام امدادی و بسته‌های غذایی به شهرستان‌های جنوب، شرق و غرب استان ارسال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار