بهره برداری از ۱۵ باب جایگاه سوخت در فارس تا پایان امسال

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با افتتاح یک باب جایگاه سوخت در بخش دشت ارژن شیراز شمار جایگاه‌های سوخت مایع استان به ۳۰۶ باب رسید.

اسداله طاهری در مراسم بهره برداری از جایگاه سوخت کهکشان در ناحیه شیراز از آمادگی کامل منطقه برای جذب سرمایه گذار در حوزه سوخت رسانی در بخش سوخت مایع و سی ان جی خبرداد و گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال ۱۵ باب جایگاه در استان فارس به بهره برداری خواهند رسید.

مدیر منطقه فارس گفت: برای سوخت رسانی مطلوبتر به مردم بخش دشت ارژن نود وششمین جایگاه سوخت ناحیه مرکز‌ی شیراز با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

او به اجرای کامل طرح کهاب در جایگاه کهکشان اشاره کرد و گفت: این جایگاه با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیاری ریالی بخش خصوص در بخش دشت ارژن با ظرفیت ۲۲۵ هزار لیتر (۱۳۵ هزار لیتر بنزین و ۹۰ هزار لیتر نفت گاز) و ۲۴ نازل افتتاح و زمینه اشتغال مستقیم ۲۰ نفر را نیز فراهم آورده است.

طاهری گفت: با توجه به حجم تردد‌ها در محور غربی استان با بهره برداری از این جایگاه سوخت رسانی به مردم تسریع وبا توجه به موقعیت مکانی، ظرفیت و تعداد نازل‌های جایگاه فوق سهم قابل توجه‌ای در کاهش ترافیک خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار