آغاز ساخت بزرگترین واحد تولید شیشه خاورمیانه در ارومیه

عملیات اجرایی ساخت بزرگترین واحد تولید شیشه خاورمیانه در ارومیه آغاز شد.

بزرگترین واحد تولید شیشه خاورمیانه به همت گروه صنعتی کاوه و با سرمایه گذاری ۳ هزار و پانصد میلیارد تومان در مدت ۲۱ ماه در شهرک صنعتی شماره سه ارومیه احداث می شود.

این واحد صنعتی سالانه ۷۰۰ هزار تن انواع شیشه فلوت، شیشه نانو و آیینه تولید خواهد کرد.

با آغاز عملیات ساخت این واحد تولیدی و با هدف تامین مواد اولیه به زودی عملیات ساخت واحد تولید کربنات سدیم هم در ارومیه آغاز خواهد شد.

برای ساخت این واحد تولیدی که سالانه یک میلیون تن کربنات سدیم تولید خواهد کرد نزدیک به ۱۰ هرار میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد.

با بهره برداری از واحد تولید شیشه و کربنات سدیم زمینه اشتغال برای یک هزار و ۲۰۰ نفر بصورت مستقیم فراهم خواهد شد.

توسعه صنعتی و جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی؛ دو اولویت کاری دولت

جواد کرمی در حاشیه مراسم کلنگ زنی این واحد تولیدی، توسعه صنعتی و جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی را دو اولویت کاری دولت در استان بیان کرد و گفت:راه اندازی این دو واحد تولیدی در راستای همین اهداف است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی حمایت از سرمایه گذاران را یک وظیفه دانست و تصریح کرد: با توجه به تاکید استاندار آذربایجان غربی مبنی بر رفع موانع حضور سرمایه گذاران تمام مقدمات را برای جذب سرمایه گذاران و رفع مشکلاتشان در کوتاهترین زمان ممکن فراهم کرده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
با سلام
این نوع کارخانه ها بایستی در کویر و مناطق لم یزرع و خیلی دور از مناطق مسکونی ساخته شود چون این کارخانه آثار زیست محیطی مخربی دارد و برای محیط زیست بشدت آسیب وارد میکنند . لذا از احداث این کارخانه نباید زیاد خوشحال شویم چون ضرر های آن چند صد برابر بیشتر از سود آن میباشد .