مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بیش از ۲۷ هزار نفر از اعضای نوجوانان و جوانان استان از برنامه‌های فرهنگی، بشردوستانه و آموزشی هلال احمر استان، بهره مند شدند.

امیر جعفرزاده اظهار کرد: طرح تابستانی شوق رویش با هدف غنی سازی صحیح اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به صورت رایگان اجرا شده است و بیش از ۲۷ هزار نفر از اعضای نوجوانان و جوانان استان از برنامه‌های فرهنگی، بشردوستانه و آموزشی هلال احمر استان، بهره مند شدند.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی می گوید: این برنامه‌ها در بخش‌های مختلف از جمله؛ برگزاری اردو‌های فرهنگی و آموزشی، حضور در مزار شهدا، پاکسازی طبیعت، برگزاری نشست‌ها و مسابقات با موضوعات عفاف و حجاب، شرکت در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا توسط رابطین فرهنگی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری کلاس‌های امداد و کمک‌های اولیه، برپایی ایستگاه سلامت، اهدا لوح تقدیر به زوج‌های جوان هلال احمر و اهدا ۴ عدد کمک هزینه ازدواج با همکاری موسسه آبشار عاطفه‌ها و کمیته امداد که در ۱۷ شعبه شهرستان برگزار گردید.

به گفته وی اوقات فراغت مناسب‌ترین زمان بروز استعداد‌ها و توانایی‌های جوانان است، جوانانی که جمعیت هلال‌احمر را به عنوان بستری برای کسب آموزش‌های لازم به منظور مشارکت در فعالیت‌های بشردوستانه انتخاب کرده اند که ما باید زمینه سازی لازم در این خصوص فراهم آوریم.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی در تشریح مشارکت اعضا در فعالیت‌های طرح تابستانی شوق رویش افزود: در این فعالیت‌ها ۲۷ هزار و ۲۲۰ نفر از نوجوانان و جوانان استان آذربایجان غربی مشارکت داشته اند که به تفکیک فعالیت‌ها می‌توان گفت در برنامه‌های آموزشی ۹ هزار و ۳۶۱ نفر، برنامه‌ها بشر دوستانه ۲ هزار ۶۴۹ نفر، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ۲ هزار و ۳۸۸ نفر و در برنامه‌های مناسبتی و مذهبی ۱۲ هزار و ۸۲۲ نفر مشارکت داشتند.

وی تاکید کرد: اکنون این طرح در خانه هلال، شعب هلال احمر آذربایجان غربی، کانون‌های دانش آموزی استان اجرا یی شده است، که علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های شوق رویش می‌توانند به این شعب مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.