مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تخلیه و قطع گاز و راه‌های دسترسی سه روستای دخرآباد، علون آباد و سنگ زیر شهرستان کوهپایه خبر داد.

منصور شیشه فروش با اشاره به تخلیه ساکنان سه روستای دخران، علون آباد و سنگ زیر شهرستان کوهپایه، گفت: به منظور پیشگیری از خسارات اقدام به تخلیه ساکنان این روستا‌ها شد.

وی با بیان اینکه گاز و راه‌های دسترسی این سه روستا قطع شده است، افزود: سیل از روستای نهوج دهستان برزاوند اردستان به سمت روستا‌های فران، مارچوبه و آشینه و ادامه آن در مسیر تا دهستان سفلی برزاوند جریان دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ضمن هشدار دوباره به ساکنان مناطق درگیر نسبت به عدم توقف و تردد در مسیر‌های سیلابی، ابراز داشت: با سیلابی شدن محور جاده‌های نائین به اردستان، محدودیت تردد در یک لاین اعمال شده است.

شیشه فروش اضافه کرد: سیلاب از ارتفاعات کرکس به سمت شهر میمه و نیز در محور روستای حسن رباط به لایبید و روستای دنبی شهرستان برخوار جاری شده است.

وی اضافه کرد: به علت سیلابی شدن محور‌های جاده‌ای شرق استان محور مواصلاتی نائین به اردستان به منظور پیشگری از وقوع حوادث بطور موقت مسدود شد.

منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.