مسئول روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان فسا گفت: مسابقه فوتبال تیم های ماهان قهرمانی فسا و استقلال کاشان که قرار بود در چارچوب مسابقات منطقه ای رده سنی امید در استادیوم انقلاب فسا برگزار شود به دلیل شرایط جوی به تعویق افتاد.

حجت اله حیدری گفت: به دلیل شرایط جوی پیش‌بینی شده توسط سازمان هواشناسی و در پی اعلام فدراسیون فوتبال، بازی تیم فسا مقابل کاشان به تعویق افتاد.

او گفت: این مسابقه قرار بود روز چهارشنبه پنجم مرداد ماه بین تیم‌های ماهان قهرمانی فسا و استقلال کاشان در استادیوم انقلاب فسا برگزار شود، به روز جمعه هفتم مرداد ماه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در همان مکان موکول شد.

حیدری گفت: مرحله سوم و نهایی مسابقات مناطق امید کشور با حضور سه تیم استقلال سیلک کاشان، ستارگان الیگودرز( لرستان ) و ماهان قهرمانی فسا از ۲۸ تیرماه شروع شده است و تا ۱۲ مردادماه ادامه دارد.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان فسا  گفت: تیم فسا با پیروزی در این بازی و بازی دوم که ۱۱ مرداد ماه مقابل تیم ستارگان الیگودرز در لرستان  انجام می شود به لیگ یک کشور صعود کند تا برای نخستین بار حضور تیم امید فسا به لیگ کشور رقم بخورد.

هواشناسی استان فارس از روزهای گذشته و با صدور اطلاعیه های متعدد وضعیت قرمز و وقوع بارش های سیل آسا همراه با وزش تندبادهای خطرناک برای بسیاری از مناطق به ویژه شهرهای جنوبی این استان را طی سه روز پایانی هفته جاری پیش بینی کرده است.

 

برچسب ها: فوتبال ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.