معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: تلاش برای جذب مشارکت حداکثری فرهنگیان در مسابقات سال تحصیلی آینده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری فینال مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز، گفت: ورزش فرهنگیان، پیشران ورزش دانش آموزی است و هرچه در زمینه ورزش فرهنگیان هزینه شود، ارزش افزوده آن توسعه و بست ورزش دانش آموزی خواهد بود، لذا نیاز است تا در زمینه سلامت جسمی و روانی هم دانش آموزان و معلمان برنامه ریزی کنیم.

صادق ستاری فرد گفت: بعد از ۱۳ سال از توقف در اجرای مسابقات ورزشی فرهنگیان، هم اکنون با همت مجموعه همکاران پرتلاش و زحمت کش در حوزه تربیت بدنی و سلامت استان‌ها و مناطق این مسابقات از سر گرفته شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مشارکت بیش از ۱۴۰ هزار فرهنگی در این مسابقات گفت: این مسابقات در ۷ رشته ورزشی و دو بخش خواهران و برادران در سه سطح منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار شد، که میزبان مرحله کشوری آن استان‌های فارس، خراسان رضوی و فارس بودند.

ستاری فرد گفت: تلاش ما این است تا برای ورزش دانش آموزی نیز این مسابقات برنامه ریزی شود که بر همین اساس هم اکنون مسابقات کشتی فرهنگی و آزاد دانش آموزی در مشهد مقدس در حال برگزاری است و اعتقاد ما این است که ورزش فرهنگیان، پیشران ورزش دانش آموزی است و هرچه در زمینه ورزش فرهنگیان هزینه شود، ارزش افزوده آن توسعه و بست ورزش دانش آموزی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.