مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: از شب گذشته نیرو‌های امدادگر هلال احمر به مناطق مختلف استان اعزام شدند و بیشترین عملیات آن‌ها مربوط به تخلیه آب از منازل بود.

 

محسن حرازی زاده یزدی گفت: از شب گذشته کار امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در شهرستان‌های ابرکوه و خاتم آغاز شده و در ابرکوه هشت تیم چهار نفره با حضور در روستا‌های شهرسب، فیض آباد و شمس آباد، ضمن امدادرسانی به سیل زدگان، اقدام به تخلیه آب از منازل مردم کردند.

او می گوید: در شهرستان خاتم نیز فرد گمشده به دلیل بارش شدید باران در منطقه، با تلاش و جستجوی امدادگران هلال احمر پیدا و به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

حرازی زاده گفت: در احمد آباد خاتم نیز شب گذشته شش منزل تا ساعت ۴:۳۰ بامداد به همت نیرو‌های هلال احمر از سیلاب تخلیه شدند و به خانواده‌ای که از سیل آسیب شدید دیده بود، اسکان دادند.

مدیرعامل هلال احمر استان یزد گفت: آغاز بارندگی‌های امروز، ۹ تیم چهار نفره از امدادگران هلال احمر به مناطق مختلف اعزام شدند که بیشتر این نیرو‌ها در مناطق زردین، نصرآباد و علی آباد در شهرستان تفت مستقر شده اند.

او گفت: نیرو‌های هلال احمر هم در زردین و هم در سایر مناطق استان از جمله مهریز، خضرآباد، فراغه و ... با پمپ آب و کف کش در حال تخلیه آب از منازل مردم هستند.

حرازی زاده گفت: بیشترین خسارت به زردین وارد شده است و خوشبختانه این سیل تاکنون در زردین و هیچ یک از مناطق استان کشته نداشته و چند فرد مفقودی نیز پیدا شدند.

او گفت: مردم می‌توانند در صورت نیاز با شماره ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل کنند تا نیرو‌های هلال احمر برای امدادرسانی به سیل زدگان در محل حاضر شوند.

برچسب ها: وقوع سیل ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار