مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت:۲۲ هزارتن آسفالت برای روکش،لکه‌گیری مقطعی وچاله پرکنی درجاده‌های استان مورد استفاده قرارگرفته است.

قزوینیان گفت: با توجه به افزایش سفر‌های تابستانی به استان زنجان گشت‌های مستمر راهداری، بهسازی و آشکارسازی نقاط پرحادثه را در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: بر این اساس، احیاء خط کشی‌ها به ویژه در ورودی و خروجی شهرها، پاکسازی سطح جاده‌ها و کنترل ریزش‌ها در مسیر‌های کوهستانی، پاکسازی پارکینگ‌ها، شست وشو علائم، کنترل شبانه روزی ناوگان حمل ونقل بار و مسافر استان زنجان در دست انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان با بیان اینکه ۲۲ هزار تن آسفالت برای روکش، لکه‌گیری مقطعی و چاله پرکنی با هدف تردد ایمن و افزایش سرعت ترافیک در جاده‌های استان مورد استفاده قرار گرفته است ادامه داد: از ابتدای فصل تابستان تاکنون ۲۶۰ نفر نیروی شرکتی به صورت پیمانکاری در جاده‌های استان زنجان مستقر و در حال فعالیت هستند.

قروینیان افزود: ۲۵۲ دستگاه ماشین آلات آماده به کار نیز برای انجام عملیات راهداری در راهدارخانه‌ها مستقر شده اند.

او ادامه داد: خط کشی در مسیر‌های شریانی، اصلی، فرعی و راه‌های روستایی به طول یک هزار کیلومتر انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان با بیان اینکه بلوک مفصلی در آزادراه زنجان – قزوین نصب شده است گفت: این عملیات به طول ۲ و نیم کیلومتر انجام و در یک کیلومتر از این مسیر سیستم روشنایی نصب شد.

قزوینیان ادامه داد: نصب و تعمیرات گاردریل در مسیر‌های مذکور به طول ۱۳ کیلومتر انجام شده است.

او افزود: تابلو‌های اطلاعاتی در مسیر‌های شریانی، اصلی و فرعی به طول ۵۵۰ مترمربع همچنین علائم انتظامی و اخباری با پنج هزار عدد از دیگر اقداماتی است که برای ارتقا ایمنی کاربران جاده عملیاتی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.