فرماندار بندر ماهشهر گفت: ظرفیت بالای اشتغالزایی در شهرک صنعتی بندرماهشهر بویژه در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی بسیار حائز اهمیت بوده است.

فریدون بندری گفت: ظرفیت بالای اشتغال آفرینی و اشتغالزایی در شهرک صنعتی بندرماهشهر بویژه در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی بسیار حائز اهمیت بوده و انتظار داریم که این امر مورد توجه متولیان امر در بحث شهرک‌های صنعتی قرار گیرد.

به گفته او لزوم ارائه تسهیلات بانکی و همچنین اعطای خدمات و امتیازات ویژه از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره کل صمت به متقاضیان و تولید کنندگان در شهرک صنعتی میبایست یکی از اولویت‌های مدیران صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان باشد.

فرماندار بندرماهشهر می گوید: انتظاری که از صنایع پتروشیمی منطقه داریم این است که جهت حضور و مشارکت صنایع پایین دستی پتروشیمی در شهرک صنعتی همکاری و حضور پُر رنگی داشته باشند، ضمن آنکه با اختصاص سهمیه خوراک و مواد اولیه به تولید کنندگان صنایع پایین دستی در شهرک صنعتی، میتوانند این شهرک را در سطح کشور نمونه و پیشرو تبدیل نمایند.

او گفت: نگاه ویژه مدیریت شهری به توسعه و ایجاد زیرساخت‌های پایدار در شهرک صنعتی بندرماهشهر همانند مشکل آب واحد‌های تولیدی، می‌تواند در توسعه شهرک صنعتی و همچنین رفع معضل بیکاری در منطقه را نقش مثبتی از خود ایفا نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.