مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در مسیر خدمات دهی به جامعه هدف این دستگاه با معضلاتی مواجه هستیم که همراهی دستگاه قضا برای رفع آن‌ها بسیار کمک کننده و تاثیرگذار خواهد بود.

علی نصیری در نشست مسئولین بهزیستی چهارمحال و بختیاری با دادستان‌های سراسر استان افزود: فعالیت‌هایی که در این نهاد صورت می‌گیرد خاص هستند به ویژه در حوزه‌های تخصصی که با قشر خاصی از جامعه در ارتباط است.

وی اضافه کرد: در حوزه‌های توانمندسازی، مسکن و اشتغال، کار بهزیستی سخت‌تر از سایر فعالیت‌ها است چراکه با مباحثی سرو کار دارد که مردم عادی هم با مشکلاتی در این زمینه مواجه هستند.

نصیری اظهار داشت: افرادی که زیر پوشش بهزیستی هستند در حالی که از کمترین امکانات برخوردارند، اما به دفعات وفاداری خود را ثابت کرده اند و در بازدید‌هایی که از منزل آن‌ها صورت گرفته این موضوع به درستی ثابت شده است.


بیشتر بخوانید


وی تصریح کرد: در مسیر خدمات دهی به جامعه هدف با معضلات و مشکلاتی مواجه هستیم که همراهی دستگاه قضا برای رفع آن‌ها بسیار کمک کننده و تاثیرگذار خواهد بود.

نصیری گفت: امیدوار هستیم با ایجاد وحدت رویه بیشتر، خدمات بهتری به جامعه هدف ارائه دهیم.

تشکیل نشست‌های مشترک برای ایجاد وحدت رویه در خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی

عبدالرضا علیمحمدی دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ارتباطی که بین دادگستری و بهزیستی وجود دارد به لحاظ نوع کار، بسیار زیاد است و جا دارد در خصوص چگونگی این ارتباط تعامل بیشتری ایجاد شود.

وی افزود: در خصوص نحوه معرفی افراد به کمپ‌های ترک اعتیاد، نحوه بازرسی از این مراکز و سایر مراکز ارائه دهنده خدمات می‌توان با تعامل بیشتر به بهبود روند کار کمک کرد.

علیمحمدی ادامه داد: تشکیل نشست‌های مشترک راهکار مناسبی برای ایجاد وحدت رویه در خدمات رسانی بهتر به جامعه هدف خواهد بود.

گفتنی است؛ نشست هم اندیشی با عنوان راهکار مناسب برای ایجاد وحدت رویه در خدمات رسانی بهتر به جامعه هدف بهزیستی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار