فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: ۲۱ گروه جهادی در جریان بارندگی‌های شدید شهرستان کازرون جهت کمک به مردم ایفاء نقش کردند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل گفت: بالغ بر ۳۱ گروه جهادی در جریان بارندگی‌های شدید روز‌های اخیر در شهرستان کازرون در کمک به مردم و مقابله با مشکلات ناشی از سیلاب، اعلام آمادگی کردند.

او گفت: طی جلسات ستاد بحران شهرستان کازرون و با توجه به پیش بینی‌ها و هشدار‌های اعلامی به مراکز و نهاد‌های خدمات رسان، ۳۰ گروه جهادی توسط بسیج سازندگی این شهرستان با هدف کمک در حوادث احتمالی به حالت آماده باش در آمدند.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: با توجه به بارندگی‌های شدید در برخی از مناطق شهرستان کازرون در ۴۸ساعت گذشته و گزارش‌های رسیده، برخی معابر و مسیر‌های شهری دچار آب‌گرفتگی شد که ۲۱۵ جهادگر در قالب ۲۱گروه جهادی در کمک به سایر ادارات و نهاد‌های خدمت رسان برای رفع مشکل ایجاد شده حضور یافتند.

او با توجه به اینکه یکی ماموریت اصلی بسیج و سپاه، تجمیع نیرو و امکانات برای کمک در شرایط بحرانی است، گفت: بسیج سازندگی شهرستان کازرون از لحظه اعلام هشدارها، گروه‌های جهادی خود در نقاط مختلف را به حالت آماده‌باش درآورد و بخشی از این نیروها، در صحنه حضوری فعال داشتند.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون از شهروندان خواست تا در زمان اعلام شرایط بحرانی و هشدارها، مسائل و توصیه‌های ایمنی را مد نظر قرار داده و از تردد غیر ضروری در نقاط مختلف به ویژه مناطق پرخطر نظیر کنار نهر، رودخانه، مسیل‌ها و ارتفاعات و ... امتناع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار